Συνεχάρη την ομάδα χάντμπολ η ΚΑΕ ΑΕΚ: «Πάντα μάγκες»! (ΦΩΤΟ) 31/05/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΚΑΕ ΑΕΚ με ανάρτησή της συνεχάρη την ομάδα χάντμπολ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Αναλυτικά η ανάρτηση: «Η οικογένεια της «Βασίλισσας» συγχαίρει τη Διοίκηση της AEK, την ηγεσία του Τμήματος Χάντμπολ, τους αθλητές και τα μέλη του τεχνικού/αγωνιστικού επιτελείου της Ομάδας για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος 2022-2023». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ