Η… ατάκα Μπέου για πλέι οφ και ξένους διαιτητές: «Θα χάσει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα» 12/03/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Αποχωρώντας από το γήπεδο και λίγο πριν επιβιβαστεί στο αυτοκίνητό του, ο Αχιλλέας Μπέος σχολίασε τη «μάχη» των playoffs, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως: «θα χάσει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα». Μάλιστα, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο θέμα της διαιτησίας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να σφυρίζουν σε όλα τα ματς μόνο ξένοι! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ