Στο Ηράκλειο για το Κύπελλο ΟΠΑΠ Final 8 ο Γ. Αγγελόπουλος 17/02/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο εκ των ιδιοκτητών και προέδρων του Ολυμπιακού, Γιώργος Αγγελόπουλος, ταξίδεψε στην Κρήτη για να δει από κοντά τις προσπάθειες της ομάδας του Γιώργου Μπαρτζώκα το τριήμερο του Κυπέλλου ΟΠΑΠ Final 8. Ο Αγγελόπουλος έφτασε στα «Δύο Αοράκια» και παρακολουθεί την εν εξελίξει αναμέτρηση με τον Άρη από τη θύρα των VIP δίπλα στον Γιώργο Σκινδήλια και τον Νίκο Λεπενιώτη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ