Ράντονιτς: «Είχαμε δύσκολη εβδομάδα…» 15/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ντέγιαν Ράντονιτς σε δηλώσεις του μετά την επικράτηση του Παναθηναϊκού κόντρα στον Άρη στάθηκε στον εύκολο τρόπο που ήρθε η νίκη για τους «πράσινους». Αναλυτικά οι δηλώσεις του: «Ήταν μια “διαβολοβδομάδα” με δύο παιχνίδια και μπήκαμε πολύ καλά στο ματς και από το ξεκίνημα πήραμε διάφορα. Ήταν μια δύσκολη βδομάδα, αλλά δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ