Έλυσε το συμβόλαιο του Λυμπεράκη ο Βόλος 07/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Παρελθόν από τον Βόλο αποτελεί ο Οδυσσέας Λυμπεράκης, με την ομάδα της Μαγνησίας να ανακοινώνει το Σάββατο το τέλος της συνεργασίας της με τον 24χρονο αριστερό μπακ. Ο Λυμπεράκης, που είχε συμβόλαιο μέχρι το τέλος της σεζόν, αποκτήθηκε ως ελεύθερος το καλοκαίρι από τον Βόλο και αγωνίστηκε σε μόλις δύο παιχνίδια. Η ανακοίνωση των κυανέρυθρων: “Η ΠΑΕ Βόλος ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση του συμβολαίου της με τον Οδυσσέα Λυμπεράκη, στον οποίο εύχεται καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ