Παντελίδης: «Πρέπει να είμαστε ταπεινοί και να ζητήσουμε συγγνώμη» 04/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Συγγνώμη» για την εικόνα της ομάδας στο πρώτο ημίχρονο δήλωσε μεταξύ άλλων ο προπονητής της Λαμίας, Σάββας Παντελίδης, μετά την εκτός έδρας ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης. Αναλυτικά οι δηλώσεις του: «Στο α’ ημίχρονο δεν ήμασταν καν στο παιχνίδι, ο αντίπαλος στις τέσσερις φάσεις που έκανε σημείωσε τρία γκολ. Δεν έχει να κάνει ότι μόνο εμείς δεν ήμασταν καλοί, έχει να κάνει και με το γεγονός ότι κάναμε αρκετά ατομικά λάθη μέσα στην μεγάλη περιοχή. Δεν μπορούμε να πούμε τίποτα, δεν θέλω να πω τίποτα, θα πρέπει να είμαστε ταπεινοί και να ζητήσουμε συγγνώμη για την εικόνα που είχαμε στο α’ ημίχρονο» δήλωσε ο Έλληνας προπονητής. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ