Μαρσέλο και Ροντινέι έκαναν μαζί Πρωτοχρονιά (ΦΩΤΟ) 01/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μαρσέλο και Ροντινέι έκαναν μαζί ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς, γιορτάζοντας παρέα με τις οικογένειές τους την πρώτη ημέρα του νέου έτους! Οι δύο Βραζιλιάνοι αμυντικοί του Ολυμπιακού που διατηρούν πολύ καλές φιλικές σχέσεις, ανέβασαν και σχετική φωτογραφία στο Instagram, στέλνοντας τις ευχές τους για τον νέο χρόνο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ