Κατέθεσε έφεση για την τιμωρία του ο ΠΑΣ Γιάννινα 27/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Έφεση για την τιμωρία δύο αγωνιστικών που του επιβλήθηκε για όλα όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό κατέθεσε ο ΠΑΣ Γιάννινα. Η διοίκηση της ομάδας είχε ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή ότι θα κατέθεταν έφεση, αυτό έγινε την Τρίτη 27/12, και πλέον ελπίζουν πως θα βγουν νικητές από αυτή τη «μάχη». Σε ό,τι αφορά την προπόνηση της Τρίτης, η προετοιμασία του ΠΑΣ Γιάννινα ενόψει της αναμέτρησης της Πέμπτης με την Λαμία στο Αθανάσιος Διάκος συνεχίστηκε κανονικά με τους Λώλη, Λεό, Κιάκο και Μπιλμπάο να παραμένουν εκτός. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ