Αγγέλου: «Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα σε τέσσερις μήνες» 27/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Βαγγέλης Αγγέλου αναφέρθηκε στα προβλήματα που είχε η ομάδα του, αλλά και τι πρόσφερε το παιχνίδι κόντρα στον Ολυμπιακό. Οσα είπε στην ΕΡΤ ο προπονητής της Καρδίτσας: «Ψάχνουμε να βρούμε τα πατήματά μας μετά τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε αυτό το τετράμηνο. Το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό μας βοήθησε να δούμε τη συνεργασία μας αμυντική και επιθετική. Στόχος μας είναι να έρθουμε ο ένας πιο κοντά στον άλλον. Μας έδωσε τη δυνατότητα και αυτό το ματς και κάποια φιλικά να προετοιμαστούμε για τον βασικό μας στόχο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ