«Μπάσιμο» για Σισέ… 25/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Παπέ Αμπού Σισέ είναι από τους ποδοσφαιριστές που δεν αποκλείεται να τον δούμε τον ερχόμενο Γενάρη να αποχωρεί από τον Ολυμπιακό, κάτι που έχει παραδεχθεί και ο ατζέντης του. Ο διεθνής στόπερ έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον από αρκετές ομάδες και μία από αυτές είναι η Σεντ Ετιέν, στην οποία είχε αγωνιστεί για ένα εξάμηνο ως δανεικός τη σεζόν 2020-21. Στη συμφωνία υπήρξε οψιόν αγοράς κοντά στα 13 εκατ. ευρώ, όμως ο γαλλικός σύλλογος δεν είχε την οικονομική δύναμη, ώστε να την καλύψει, με συνέπεια ο ποδοσφαιριστής να επιστρέψει στην Ελλάδα παρά τη θετική παρουσία που είχε. Μετά από 1,5 χρόνο η γαλλική ομάδα φαίνεται πως επιστρέφει για την περίπτωσή του, καθώς ο Λοΐκ Περίν τον έχει πρώτο στη λίστα του για τον ερχόμενο Γενάρη. Η Σεντ Ετιέν βρίσκεται στην τελευταία θέση της δεύτερης κατηγορίας της Γαλλίας και η κατάστασή της όλο και χειροτερεύει, με αποτέλεσμα να ψάχνει ένα… φάρμακο στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο. Βέβαια, όπως είναι λογικό, η παρουσία του Σισέ στο Μουντιάλ του Κατάρ έχει ανεβάσει αρκετά την τιμή του και δεν θεωρείται τόσο εύκολη και βατή επιλογή για τους Γάλλους. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ