Ένταση μετά το τέλος του ντέρμπι «αιωνίων» στο ΣΕΦ 23/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός αναμετρήθηκαν στην αίθουσα 5 του ΣΕΦ για τον προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με τις «πράσινες» να επικρατούν μετά από θρίλερ με 60-66 και να παίρνουν το τέταρτο εισιτήριο για το Final 4 του θεσμού. Μετά το τέλος του αγώνα και την εκκίνηση των πανηγυρισμών για την πλευρά των φιλοξενούμενων η ένταση ανέβηκε και δημιουργήθηκε μικρό επεισόδιο ανάμεσα στους φιλάθλους και τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού με δύο μπουκάλια να εκτοξεύονται προς την μεριά τους. Η παρέμβαση ήταν άμεση και οι «πράσινες» οδηγήθηκαν στα αποδυτήρια. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ