Λεβαδειακός: «Ισοφάρισε με ανύπαρκτο φάουλ ο Άρης» 21/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Mε τη διαιτησία του Παπαπέτρου «βράζουν» στη Λειβαδιά μετά τη ισοπαλία του Λεβαδειακού με τον Άρη. Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της ομάδας της Βοιωτίας αναφέρουν πως ο διαιτητής έδινε συνεχώς εύκολα σφυρίγματα υπέρ των «κίτρινων», ενώ επίσης χρέωσε και με ένα ανύπαρκτο φάουλ τον Λεβαδειακό, από το οποίο προήλθε η ισοφάριση των φιλοξενούμενων με απευθείας εκτέλεση του Πάλμα. Μάλιστα, παράπονα υπάρχουν και από τη διαιτησία της αναμέτρησης του Κυπέλλου ενάντια στον Άρη, καθώς θεωρούν πως και τότε το 1-1 προήλθε από ένα έμμεσο που δόθηκε μετά από άτσαλο διώξιμο της μπάλας από τον αμυντικό, που είχε κατάληξη στον τερματοφύλακα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ