Την «ανηφόρα» πήραν τα ban της ΑΕΚ, «καμπάνα» και για τον Άρη από την FIBA 20/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ούτε 24 ώρες δεν πέρασν και στην ΑΕΚ επιβλήθηκε νέο ban από την FIBA! Η παγκόσμια ομοσπονδία γνωστοποίησε πως η «Ένωση» έχει πλέον 9 ban, ενώ τον ίδιο «πονοκέφαλο» έχει πλέον και ο Άρης, καθώς του επιβλήθηκε επίσης μία ποινή! Οι δύο ομάδες έχουν περιθώριο 20 ημερών από εκείνη που τους επιβλήθηκε η συγκεκριμένη τιμωρία, ειδάλλως η ΕΟΚ θα προχωρήσει σε ανάκληση δελτίων από τα ρόστερ τους. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ