Επέστρεψαν και ενσωματώνονται στον Ολυμπιακό οι διεθνείς της Νότιας Κορέας 18/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην Ελλάδα επέστρεψαν ο Ινμπέομ Χουάνγκ και ο Ουί-Τζο Χουάνγκ, μετά την αγωνιστική δράση με την Εθνική ομάδα της Νότιας Κορέας στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ. Οι δύο ποδοσφαιριστές θα ενσωματωθούν στις προπονήσεις του Ολυμπιακού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ