Ανεβάζει στροφές ο Ετέμπο στον Άρη – Χάνει Λεβαδειακό ο Φαμπιάνο 18/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πρωινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου περιλάμβανε το σημερινό πρόγραμμα των ποδοσφαιριστών του Άρη ενόψει του εκτός έδρας αγώνα της ερχόμενης Τετάρτης (21/12, 15:00) με τον Λεβαδειακό. Οι κίτρινοι ξεκίνησαν με ασκήσεις πρόληψης, συνέχισαν με αερόβιες ασκήσεις και ολοκλήρωσαν την προπόνησή τους με παιχνίδι τακτικής, ενώ ο Πίτερ Ετέμπο, που ξεκίνησε να ανεβάζει ρυθμό για να τεθεί ξανά στη διάθεση του Άλαν Πάρντιου, ακολούθησε και πάλι ατομικό πρόγραμμα. Να υπενθυμίσουμε ότι ο Φαμπιάνο Λέισμαν, ο οποίος είχε συμπληρώσει τέσσερις κίτρινες κάρτες, δηλώθηκε να εκτίσει την ποινή του στην αναμέτρηση που θα γίνει στην πρωτεύουσα της Βοιωτίας. Αύριο, Δευτέρα, η προπόνηση των ποδοσφαιριστών του Άρη θα γίνει το πρωί στο «Κλεάνθης Βικελίδης». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ