Πετράκης: «Η Κηφισιά είναι σε καλό δρόμο» 15/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιώργος Πετράκης στις δηλώσεις του αμέσως μετά το ματς δήλωσε ότι η Κηφισιά έκανε καλά πράγματα απέναντι στην ΑΕΚ, αλλά η Ένωση είχε την ποιότητα. Παράλληλα ευχαρίστησε τον Αλμέιδα για τα καλά λόγια που είπε για την ομάδα του, ενώ τόνισε ότι η ομάδα των βορείων προαστίων είναι σε καλό δρόμο και ότι μπορεί να δείξει ότι αξίζει να βρίσκεται στη Super League του χρόνου. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Γιώργος Πετράκης: Για το ματς: “Κάναμε αρκετά πράγματα καλά. Προσπαθήσαμε να μη διαφοροποιηθούμε απ’ όσα κάνουμε στο δικό μας πρωτάθλημα. Είχαμε απέναντί μας μία ομάδα με ποιότητα. Δεν φοβήθηκαν οι παίκτες μου. Θεωρώ η εικόνα μας θα ήταν ακόμα καλύτερη αν είχαμε καλύτερη συνεργασία, ειδικά στα πλάγια”. Για τα όσα είπε με τον Αλμέιδα: “Είναι καλό όταν έρχονται ξένοι προπονητές στην Ελλάδα. Μπορούμε να πάρουμε πράγματα. Μου αρέσει το στυλ που παίζει η ΑΕΚ και το τέμπο και η ταχύτητά της. Ευχαριστώ τον κ. Αλμέιδα για τα καλά του λόγια. Αυτό που παίζει η ΑΕΚ στα δικά μου μάτια είναι όμορφο”. Για το αν θα παίζει η Κηφισιά του χρόνου με την ΑΕΚ στη Super League: “Βήμα – βήμα. Είμαστε σε καλό δρόμο και μέσα από την ταπεινότητα να δείξουμε ότι αξίζουμε στο μέλλον να είμαστε εκεί. Μέρα με την ημέρα κοιτάμε να συνεχίζουμε σωστά”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ