Αλμέιδα: «Θέλουμε να αναπτύξουμε ένα πρότζεκτ με τα παιδιά της β’ ομάδας» 15/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΑΕΚ επικράτησε 2-0 της Κηφισιάς για τη φάση των 16» του Κυπέλλου Ελλάδας. Ο Ματίας Αλμέιδα στις δηλώσεις του στην COSMOTE TV μετά τη λήξη του παιχνιδιού τόνισε πως οι δύο ομάδες ξεκίνησαν ισοδύναμες, όμως η Ένωση έκανε τη διαφορά. Επιπλέον αναφέρθηκε στους παίκτες της β’ ομάδας. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αλμέιδα: Για το ματς: “Το παιχνίδι ξεκίνησε με τις δύο ομάδες ισοδύναμες, έδωσα συγχαρητήρια στον αντίπαλο προπονητή για τον τρόπο παιχνιδιού τους. Μπορέσαμε να κάνουμε τη διαφορά. Ο αγωνιστικός χώρος ήταν γρήγορος, περίεργος. Η λειτουργία πήγε καλά. Ήθελα να δώσω χρόνο στα παιδιά από τη β’ ομάδα, γιατί θέλουμε να αναπτύξουμε ένα πρότζεκτ”. Για το κομμάτι της έντασης: “Όσο περνούσαν τα λεπτά η ομάδα απέκτησε αυτή την ένταση. Πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι έχουμε παίκτες που έρχονται από αποκατάσταση. Σήμερα έπρεπε να αλλάξουμε θέσεις, αλλά σε γενικές γραμμές μου άρεσε”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ