Η πρώτη «ερυθρόλευκη» ανάρτηση του Ροντινέι (ΦΩΤΟ) 11/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πριν από λίγη ώρα ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του Ροντινέι, ο οποίος θα αγωνίζεται με την «ερυθρόλευκη» φανέλα μέχρι το 2025! Ο Βραζιλιάνος αμυντικός έκανε την πρώτη του ανάρτηση στα ελληνικά μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο instagram. «Είμαι πολύ ευτυχισμένος για αυτήν την ευκαιρία, μια νέα ιστορία ξεκινάει τώρα. Πάμε Ολυμπιακέ!» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ