Βεζένκοφ και Ουόκαπ παρακολούθησαν το Ολυμπιακός-Προ Ρέκο (ΦΩΤΟ) 15/11/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δύο παίκτες του μπασκετικού Ολυμπιακού παρακολούθησαν την αναμέτρηση των «ερυθρόλευκων» του πόλο για το Champions League απέναντι στην Προ Ρέκο. Συγκεκριμένα, στο κλειστό κολυμβητήριο του Πειραιά «Π. Καπαγέρωφ» πήγαν οι Σάσα Βεζένκοφ και Τόμας Ουόκαπ. Μαζί τους ήταν και παίκτριες του Ολυμπιακού από τη γυναικεία ομάδα πόλο, όπως Νικόλ Ελευθεριάδου και οι αδελφές Πλευρίτου Βάσω, Μαργαρίτα και Ελευθερία. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ