ΒΙΝΤΕΟ: Το «Άντε Γεια» μετά το ντέρμπι με την ΑΕΚ 15/11/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δείτε την εκπομπή «Άντε Γεια» των οργανωμένων οπαδών του Ολυμπιακού, μετά από το ισόπαλο (0-0) ντέρμπι με αντίπαλο την ΑΕΚ για την τελευταία αγωνιστική του πρώτου γύρου της Super League 1. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ