ΒΙΝΤΕΟ: Διαφωνεί ο Βαρούχας με τον Κάκο για το Ολυμπιακός-AEK 14/11/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΑΕΚ έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να πάρει νίκη στο Καραϊσκάκη. Όχι όμως από τη διαιτησία που είχε ο Σουηδός διαιτητής. Τουλάχιστον σύμφωνα με όσα είπε στην «Αθλητική Κυριακή» της ΕΡΤ ο Παναγιώτης Βαρούχας. Ο Βαρούχας έκανε λάθος όταν είπε ότι ο Εμβιλά δεν πήρε κίτρινη κάρτα στην κλωτσιά πάνω στον Φαν Βεερτ, αλλά από τα λεγόμενά του καταλαβαίνει κανείς πως δεν υπάρχει κόκκινη. Πιο ενδιαφέρον είχε η τοποθέτησή του σε ό,τι έχει να κάνει με τη φάση που ζητάει πέναλτι η ΑΕΚ. «Είναι ξεκάθαρο οφσάιντ. Πρέπει να μάθουν κάποιοι πως όταν ο παίκτης πάει να παίξει τη μπάλα για την αποφυγή μιας επικίνδυνης φάσης για την ομάδα του, είναι οφσάιντ ο αντίπαλος», ανέφερε, έχοντας διαφορετική άποψη σε σχέση με όσα ανέφερε ο Τάσος Κάκος. Επίσης, ο Βαρούχας σχολίασε την κόκκινη που ζητάει ο Ολυμπιακός στο ντέρμπι με την ΑΕΚ και τόνισε ότι: «Είναι κόκκινη στον Άρμαμπατ, δεύτερη κίτρινη για το χτύπημα στο πρόσωπο του Ρέαμπτσιουκ, ωστόσο στην αρχή της φάσης υπάρχει φάουλ του παίκτη του Ολυμπιακού». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ