Χωρίς Μάγκνουσον άρχισε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για Ολυμπιακό 01/11/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά το διήμερο ρεπό, οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού γύρισαν στις προπονήσεις το πρωί της Τρίτης, ξεκινώντας την προετοιμασία για το εντός έδρας ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (6/11, 19:30). Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, παιχνίδι σε μικρές εστίες. Θεραπεία ακολούθησε ο Πούγγουρας, ενώ απών λόγω γαστρεντερίτιδας ήταν ο Μάγκνουσον και φυσικά οι Αϊτόρ, Τρουιγιέ, Φρόκου, οι οποίοι χειρουργήθηκαν μετά τους τραυματισμούς τους. Σε ό,τι αφορά τον Μάγκνουσον, οι εκτιμήσεις των ανθρώπων του τριφυλλιού είναι καθησυχαστικές και ο Ισλανδός στόπερ αναμένεται να προπονηθεί κανονικά την Τετάρτη, ώστε να είναι απόλυτα έτοιμος ενόψει Ολυμπιακού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ