Σλούκας: «Παίξαμε κακή άμυνα για δύο δεκάλεπτα» 21/10/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Κώστας Σλούκας ήταν εξαιρετικός στο δεύτερο ημίχρονο και συγκεκριμένα στην τελευταία περίοδο, βοηθώντας τον Ολυμπιακό να κερδίσει την Μπασκόνια και να κάνει το απόλυτο ύστερα από τέσσερις αγωνιστικές. Ο Έλληνας γκαρντ, μετά το φινάλε του ματς στάθηκε στην άμυνα και την κακή εικόνα στο πρώτο ημίχρονο αλλά και στην εμπιστοσύνη που έχουν οι «ερυθρόλευκοι» στους εαυτούς τους. Συγκεκριμένα: «Δεν είμαστε καθόλου ικανοποιημένοι από την άμυνα μας. Στο πρώτο ημίχρονο δεν τα πήγαμε καθόλου καλά, βέβαια ακόμα είναι νωρίς και πρέπει να το διορθώσουμε αυτό. Παρόλα αυτά, βγάλαμε ενέργεια, έχουμε εμπιστοσύνη στους εαυτούς μας και παίζουμε ο ένας για τον άλλον». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ