Φέστα: «Δοκιμάσαμε τα πάντα αλλά δεν πήραμε τίποτα από το ματς» 16/10/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές από τους παίκτες του στο ματς με τον Παναθηναϊκό έμεινε ο τεχνικός της Λαμίας, Τζιανλούκα Φέστα, λέγοντας πως δοκίμασαν τα πάντα αλλά δεν πήραν τίποτα από το ματς. Αναλυτικά όσα είπε ο Τζιανλούκα Φέστα: «Προσπαθήσαμε τα πάντα. Γνωρίζαμε την ποιότητα του Παναθηναϊκού. Δοκιμάσαμε τα πάντα αλλά δεν πήραμε τίποτα από το ματς. Παλέψαμε, όλοι έτρεξαν πολύ, αλλά όπως είπα ο ΠΑΟ είναι μια πολύ καλή ομάδα και με πολλή ποιότητα.» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ