Αποθεώθηκαν στη βόλτα τους στην «Opap Arena» οι παίκτες της ΑΕΚ (ΦΩΤΟ) 03/10/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πάρτι στήθηκε στην καθιερωμένη βόλτα των παικτών της ΑΕΚ στον αγωνιστικό χώρο της OPAP Arena. Η Θύρα 21 πήρε… φωτιά. Με το που εμφανίστηκαν οι παίκτες της ΑΕΚ στήθηκε πάρτι στην εξέδρα των οργανωμένων. Άναψαν καπνογόνα, ενώ ξεκίνησαν και τα συνθήματα. Δείτε φωτογραφίες: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ