ΒΙΝΤΕΟ – Ανακοίνωση για τη διαιτησία στο ματς με τον Ολυμπιακό εξέδωσε ο Ατρόμητος 02/10/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ατρόμητος ηττήθηκε 2-0 από τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκης. Οι Περιστεριώτες φωνάζουν για πέναλτι σε χέρι του Σισέ στο 56ο λεπτό και μάλιστα έκαναν ανάρτηση στον λογαριασμό τους στα social media. “Προς κυρίους Τζοβάρα, Τσακαλίδη (VAR) και Μπένετ. Βλέποντας αυτή τη φάση, μπορείτε να εξηγήσετε και σε μας, γιατί δεν δόθηκε πέναλτι στο χέρι του Σισέ; Αναμένουμε την απάντησή σας” αναφέρει η ανάρτηση του Ατρομήτου Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ