Μπαλτάκος: «Δεν θα έπρεπε να υπάρχει το Μητρώο, απολιθώματα του ’50» 30/09/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για απολιθώματα προηγούμενων δεκαετιών έκανε λόγο ο Τάκης Μπαλτάκος στην εν εξελίξει Γενική Συνέλευση της ΕΠΟ αναφορικά με το Μητρώο των ερασιτεχνικών σωματείων, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Επιπλέον, σε σχέση με το θέμα της ΕΠΣ Πειραιά εισηγήθηκε να αποσυρθεί από την ημερησία διάταξη της Γ.Σ. της ΕΠΟ. Να αποσυρθεί χωρίς να υπάρξει λήψη απόφασης. Αναλυτικά η ομιλία του προέδρου της ΕΠΟ: «Σήμερα γίνεται μία Γενική Συνέλευση που δεν θα έπρεπε να υπάρχει, δεν θα έπρεπε να βρισκόμαστε εδώ. Αν δεν είχαμε απολιθώματα της δεκαετίας του ’50 με την ειδική αθλητική αναγνώριση σωματείων δεν θα ήμασταν εδώ. Αυτά τα απολιθώματα εξακολουθούν να υπάρχουν στην Ελλάδα, δυστυχώς κι αυτό συνεχίζει να συμβαίνει, παρά την απίστευτη προσπάθεια του πρωθυπουργού να μειώσει τη γραφειοκρατία στη χώρα, είχαμε τέσσερα στάδια. Για να παίξει ένα σωματείο ποδόσφαιρο το ένα είναι η δικαιοσύνη, το δεύτερο είναι η σφραγίδα της νομιμότητας. Κατά τη δική μου εκτίμηση εκεί έπρεπε να σταματάνε όλα. Ούτε ειδική αθλητική αναγνώριση χρειάζεται, είμαστε σε άλλες εποχές τώρα. Ούτε η Περιφέρεια θα έπρεπε να δίνει άδεια. Δεν μιλάμε για κάτι επικίνδυνο, αντιλαϊκό, αλλά για κάτι που κρατάει τα παιδιά μακριά από άλλους χώρους και τα φέρνει στο γήπεδο. Έρχεται τώρα η σημερινή κυβέρνηση και προστίθεται ένα πέμπτο στάδιο αδειοδότησης. Θα πρέπει για να μπορέσεις να παίξεις την Κυριακή, να μπεις σε ένα Μητρώο. Μα η ΕΠΟ έχει Μητρώο και η ΕΠΣ έχει. Τι θα μπορούσε, λοιπόν, να κάνει το υπουργείο; Να πατάει ένα κουμπί και να παίρνει τις πληροφορίες ποιος είναι νόμιμος και μπορεί να παίζει την Κυριακή. Γιατί πρέπει να υπάρχει πέμπτο γραφειοκρατικό στάδιο και να έρχεται ο υπουργός και να λέει “εσύ παίζεις, εσύ δεν παίζεις”. Ποιο είναι το αυτοδιοίκητο της Ομοσπονδίας; Γιατί υπάρχει το άρθρο 12 του Συντάγματος; Για να αποτρέψει σκοτεινές καταστάσεις του παρελθόντος που αναφέρει ότι τα σωματεία έχουν αυτονομία. Δεν θα έπρεπε να γίνει συνέλευση με τέτοιο θέμα, διότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει το Μητρώο, ούτε η ειδική αθλητική αναγνώριση, ούτε οι άδειες των Περιφερειών λες και ζούμε στο 50′ γιατί φοβόμαστε αυτός τι φρονήματα έχει». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ