Υπογράφηκε η άδεια για την «Opap Arena», η ΑΕΚ μπαίνει «σπίτι» της! 26/09/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η «Opap Arena» πήρε άδεια και με τη βούλα… Οι υπογραφές που εκκρεμούσαν για να κλείσει και τυπικά το θέμα της προσωρινής άδειας λειτουργίας στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ έπεσαν τη Δευτέρα, με την επιστροφή του Αντιπεριφερειάρχη Χάρη Ρώμα από το εξωτερικό! Πλέον, δεν υπάρχει ούτε γραφειοκρατικό εμπόδιο για να γίνουν τα εγκαίνια της Παρασκευής (30/9, 20:00), αλλά και το πρώτο παιχνίδι τη Δευτέρα (3/10, 20:00) απέναντι στον Ιωνικό για την 6η αγωνιστική της Super League 1. Άμεσα η ΠΑΕ θα εκδώσει ανακοίνωση σχετικά με τα εισιτήρια για τα εγκαίνια (21 ευρώ η τιμή) και για το ιστορικό πρώτο παιχνίδι της ομάδας στο νέο της γήπεδο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ