«Διπλό» στο Κορωπί επί του Παναθηναϊκού η Κ19 της ΑΕΚ 10/09/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Νικηφόρο πέρασμα της Κ19 της ΑΕΚ από το Κορωπί το μεσημέρι του Σαββάτου, καταφέρνοντας να υποχρεώσει τον Παναθηναϊκό στην πρώτη του ήττα με το τελικό 2-1. Οι πράσινοι δεν κατάφεραν να συνεχίσουν με το απόλυτο όπως θα ήθελαν, παρά το γεγονός πως με ατομική ενέργεια και διαγώνιο σουτ του Βολάκη στο 30ό λεπτό άνοιξαν το σκορ (1-0). Η σφιχτή άμυνα της ΑΕΚ είχε δυσκολέψει τους πράσινους, με τους φιλοξενούμενους τελικά να φεύγουν από το «Γ. Καλαφάτης» με όλους τους βαθμούς κάνοντας come-back. Στο 35′ ο Ανδρικόπουλος έκλεψε μετά από κόρνερ του τριφυλλιού και έφυγε προς την περιοχή για να σκοράρει ισοφαρίζοντας σε 1-1, για να έρθει και το δεύτερο τέρμα της Ένωσης με τον Γιαννούλη στο 81ο λεπτό ξανά σε κόντρα επίθεση. Παναθηναϊκός: Λίλο, Κοκκάκης, Παυλάκης, Προδρομίτης, Πιτσώτης, Λιατίφης (59′ Ποπιέλα), Κυριόπουλος, Συμεωνίδης (74′ Νικολετόπουλος), Νταμπίζας (74′ Ναλιτζής), Καλοσκάμης (82′ Λάζαρης), Βολάκης. ΑΕΚ: Αγγελόπουλος, Σβίγκος, Χατζηνικολάου, Κοσίδης, Βαλκάνης, Μαρούτσης, Νούλας (55′ Γεωργόπουλος), Κοντορούχας (55′ Γιαννούλης), Ανδρικόπουλος (55′ Χριστόπουλος), Πάπα (76′ Μούσα), Παπανικολόπουλος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ