Πήρε Τζέιλεν Τζόνσον το Λαύριο 20/07/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Έτοιμο για τη δεύτερη μεταγραφή του το φετινό καλοκαίρι είναι το Λαύριο που έφτασε σε συμφωνία με τον Τζέιλεν Τζόνσον για συμβόλαιο ενός έτους. Μετά τον Σάβιον Φλαγκ η ομάδα του Χρήστου Σερέλη εντόπισε τον δεύτερο ξένο του στο πρόσωπο του Τζόνσον, ενός ακόμα παίκτη που προέρχεται από το NCAA. Στη σεζόν που πέρασε με τους Mercer Bears ο Αμερικανός γκαρντ είχε 13,1 πόντους, 4,6 ριμπάουντ, 1,3 ασίστ κατά μέσο όρο και 42,7% στα σουτ εντός πεδιάς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ