Ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό ο Ντόρσεϊ (ΦΩΤΟ) 19/07/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Τάιλερ Ντόρσεϊ δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, με τον διεθνή γκαρντ να ευχαριστεί άπαντες στην ομάδα για την περασμένη σεζόν. Στο μήνυμά του ο διεθνής άσος, που θα συνεχίσει την καριέρα του στο ΝΒΑ, έγραψε χαρακτηριστικά: «Ευχαριστώ όλους στον οργανισμό από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ