Αντίστροφη μέτρηση για την προετοιμασία του Άρη 14/06/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Άρης επιστρέφει αυτή τη βδομάδα σε ρυθμούς προπονήσεων καθώς η πρώτη συγκέντρωση έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή (17/06). Για αύριο, Τετάρτη (15/06) και μεθαύριο, Πέμπτη (16/06) έχει οριστεί από την ομάδα να περάσουν οι παίκτες κατά γκρουπ, από τα καθιερωμένα εργομετρικά και ιατρικά τεστ. Η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας ενόψει της νέας σεζόν θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, στις 17 Ιουνίου και έτσι θα ξεκινήσει το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας πριν ο Άρης αναχωρήσει για την Αυστρία. Οι Καμαρά, Μπράμπετς και Πάλμα, αναμένεται να ενσωματωθούν αργότερα στις προπονήσεις, λόγω των υποχρεώσεων τους με τις εθνικές τους ομάδες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ