Συνεχάρη την Εφές ο Ολυμπιακός (ΦΩΤΟ) 21/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σε μια επίδειξη fair play, η ΚΑΕ Ολυμπιακός συνεχάρη την Αναντολού Εφές για την κατάκτηση της Ευρωλίγκας για δεύτερη συνεχή χρονιά. «Ειλικρινή συγχαρητήρια για την επιτυχία που κερδίσατε με προσπάθεια», έγραψαν στο Twitter οι «ερυθρόλευκοι», που έχασαν στο σουτ από τους πρωταθλητές στον ημιτελικό της Πέμπτης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ