Δείπνο συσπείρωσης στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ ενόψει πλέι οφ (ΦΩΤΟ) 17/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι παίκτες του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, μετά το τέλος της κανονικής περιόδου στη Basket League και πριν την έναρξη των πλέι οφ, δείπνησαν σε εστιατόριο στη Βούλα. Το γεύμα πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ και είχε στόχο να ενισχύσει το καλό κλίμα που ήδη υπάρχει στο στρατόπεδο του τριφυλλιού. Οι σχετικές φωτογραφίες: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ