Το σχόλιο του ΠΑΟΚ για την φάση που ζήτησε πέναλτι ο Μιτρίτσα (ΦΩΤΟ) 14/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τη φάση του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, με πρωταγωνιστή τον Αλεξάντρου Μιτρίτσα σχολίασε ο ΠΑΟΚ, κάνοντας λόγο για ανατροπή του Ρουμάνου μέσου εντός περιοχής και… παίζετε από VAR και Ευαγγέλου! Δείτε την χαρακτηριστική ανάρτηση: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ