ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «54 πέρασαν, πέντε απέμειναν» 07/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πέντε αγώνες έμειναν στον ΠΑΟΚ για φέτος, προκειμένου να ολοκληρωθεί η σεζόν, έχοντας ακόμη 2 εναπομείναντες στόχους. Οι ασπρόμαυροι στοχεύουν τόσο στην κατάληψη της 2ης θέσης, όσο και στην κατάκτηση του κυπέλλου, έχοντας φτάσει στον τελικό με τον Παναθηναϊκό. Με post στο Twitter η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θέλησε να δείξει πως δεν υπάρχει… πόνος παρά μόνο συγκέντρωση για τα 5 τελευταία παιχνίδια, με τον Δικέφαλο να έχει δώσει ήδη 54 μέσα στην σεζόν. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ