Ράσταβατς: «Σαν να… κοιμόμασταν στο πρώτο μέρος και το πληρώσαμε» 02/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο τεχνικός του Αστέρα Τρίπολης μετά την ήττα από τη Λαμία στάθηκε στο νωχελικό πρώτο ημίχρονο που είχε η ομάδα του. Ο Μίλαν Ράσταβατς είπε στη NOVA μετά το τέλος της αναμέτρησης: «Στο πρώτο μέρος ήταν σαν να… κοιμόμασταν και το πληρώσαμε. Προσπαθήσαμε να ξυπνήσουμε στο δεύτερο μέρος, είχαμε κάποιες ευκαιρίες, όμως δεν τα καταφέραμε. Φαίνεται πως σε αυτά τα play outs οι ομάδες που είναι χαμηλότερα στη βαθμολογία παίρνουν τους περισσότερους βαθμούς». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ