Στο γήπεδο μετά από καιρό ο Αλαφούζος 20/04/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τον αποψινό (20/4) πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου του Παναθηναϊκού με τη Λαμία (1-0), παρακολούθησε δια ζώσης κι ο Γιάννης Αλαφούζος, ο οποίος έδωσε το «παρών» στο γήπεδο της Λεωφόρου μετά από πολύ καιρό. Ο ιδιοκτήτης της «πράσινης» ΠΑΕ είδε τον αγώνα από την κεντρικό σουίτα στα επίσημα του «Απόστολος Νικολαΐδης», μαζί με τον επιστήθιο φίλο του κι επιχειρηματία, Σπύρο Θεοδωρόπουλο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ