Απίστευτο «καρφί» για Ρεάλ: «Έλειπε ένα τέταρτο πέναλτι για να εκτελέσει ο διαιτητής» 02/04/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Βράζουν» στην Θέλτα για την διαιτητική «σφαγή», όπως υποστηρίζουν στην αναμέτρηση με τη Ρεάλ Μαδρίτης. Οι «μερένγκες» χρειάστηκαν τρία πέναλτι για να επικρατήσουν τελικά με 2-1, ενώ η ομάδα του Βίγκο έχει σοβαρά παράπονα και για ένα ακυρωθέν γκολ στο πρώτο ημίχρονο: «Το μόνο που έλειπε ήταν ο καταλογισμός ενός τέταρτου πέναλτι για να πάει να το εκτελέσει ο διαιτητής» ήταν το σχόλιο του εμβληματικού αρχηγού της Θέλτα, Ιάγκο Ασπάς, τα μάτια του οποίου έχουν δει πάρα πολλά στα γήπεδα όλα αυτά τα χρόνια! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ