ΒΙΝΤΕΟ: Με υψωμένη γροθιά χαιρετήθηκαν οι Ηλιόπουλος και Μελισσανίδης 29/09/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μάριος Ηλιόπουλος και Δημήτρης Μελισσανίδης παρακολούθησαν από τις σουίτες τους το ντέρμπι ΑΕΚ – Παναθηναϊκός. Μάλιστα, πριν από την έναρξη του ντέρμπι χαιρετήθηκαν από απόσταση με υψωμένες γροθιές. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ