Μπάμπα: «Χάσαμε δυο βαθμούς στο σπίτι μας» 15/09/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ράχμαν Μπάμπα, μετά το ισόπαλο 0-0 στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό, τόνισε ότι οι παίκτες του Δικεφάλου θα πρέπει να παραμείνουν με θετική σκέψη. Όσα είπε: «Δεν μπορώ να πω ότι ήταν ήττα, χάσαμε δύο βαθμούς στο σπίτι μας. Ξεκινήσαμε από το ξενοδοχείο με στόχο τη νίκη, αλλά αυτή δεν ήρθε. Θεωρώ ότι πρέπει να παραμείνουμε θετικοί, δεν κρατάω κάτι συγκεκριμένο από το παιχνίδι. Από το πρώτο ημίχρονο θα μπορούσαμε να είχαμε τελειώσει το παιχνίδι, αλλά δεν θα κρατήσω τίποτα περισσότερο από τη θετική σκέψη». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ