Ο Ματίας Αλμέιδα έδωσε τριήμερο ρεπό στους παίκτες του 06/09/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ματίας Αλμέιδα έδωσε τριήμερο ρεπό στους παίκτες του, οι οποίοι θα ξεκουραστούν Σάββατο, Κυριακή και Δευτέρα. Θα ανέβουν πάλι στα Σπάτα το πρωί της Τρίτη όπου και θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για το εντός έδρας παιχνίδι με τον Βόλο (16/9). Ο Γενς Γιόνσον έβγαλε για μια ακόμα μέρα ολόκληρο το πρόγραμμα και θα είναι απολύτως έτοιμος για την επανέναρξη του πρωταθλήματος της Super League 1. Φυσικά εκτός ήταν οι διεθνείς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ