Το πρώτο «ασπρόμαυρο» μήνυμα του Ομάρ Κόλεϊ (ΦΩΤΟ) 02/09/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ομάρ Κόλεϊ αποτελεί το τελευταίο χρονικά μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ, με τον ίδιο να στέλνει το πρώτο του μήνυμα στους φίλους του δικεφάλου του Βορρά. «Χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, δεν μπορώ να περιμένω να ξεκινήσω», ανάφερε χαρακτηριστικά ο Κόλεϊ στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ