Η απόφαση του Αλμέιδα μετά τη γκέλα με τη Λαμία 25/08/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΑΕΚ γκέλαρε χθες στη Φιλαδέλφεια με τη Λαμία και το επόμενο παιχνίδι της είναι την άλλη Κυριακή στη Λιβαδειά κόντρα στον Λεβαδειακό. Ο Ματίας Αλμέιδα θέλοντας οι παίκτες του να αποφορτιστούν πλήρως και από το χθεσινό, τους έδωσε δύο ημέρες ρεπό. Έτσι από την Τρίτη τους περιμένει ξανά στα Σπάτα για να τα βάλουν πάλι όλα κάτω… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ