Επέστρεψαν στην Ελλάδα με τα μετάλλιά τους οι Κοντού-Φίτσιου και Παπακωνσταντίνου-Γκαϊδατζής 05/08/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι Μιλένα Κοντού, Ζωή Φίτσιου, Αντώνης Παπακωνσταντίνου και Πέτρος Γκαϊδατζής, που έλαμψαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024, επέστρεψαν από τη Γαλλία στην Ελλάδα, φορώντας τα μετάλλιά τους και το πιο λαμπερό τους χαμόγελο Η Κοντού και η Φίτσιου, κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στον τελικό διπλού σκιφ ελαφρών βαρών γυναικών, πραγματοποιώντας απίθανη εμφάνιση κυρίως στα τελευταία 500 μέτρα και οι Παπακωνσταντίνου και Γκαϊδατζής, κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στο διπλό σκιφ ελαφρών βαρών. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ