Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άνοιξαν τα νέα καταστήματα ΔΕΗ σε Ρέθυμνο και Χανιά

  • Σε νέα διεύθυνση και με νέα εικόνα
  • Νέα φιλοσοφία, μοντέρνος σχεδιασμός και ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας
  • Γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση με διευρυμένο ωράριο
  • Προχωρά δυναμικά ο μετασχηματισμός στο δίκτυο καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη τη χώρα

Σε νέα διεύθυνση και με νέα εικόνα άνοιξαν ξανά τις πόρτες τους για επισκέπτες και πελάτες, τα καταστήματα της ΔΕΗ στο Ρέθυμνο, στην οδό Κουντουριώτου 104-106, και στο Χανιά, στην οδό Τζονοκάκη 34. Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο, το δύο νέο καταστήματα σχεδιάστηκαν έχοντος τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο με στόχο να παρέχουν μία μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή του νέου εξηλεκτρισμού.

Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ φτάνουν περίπου τα 30 με τον μετασχηματισμό του δικτύου να προχωρά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνο με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.

Τα ανασχεδιασμένα καταστήματα ΔΕΗ λειτουργούν καθημερινά οπό τις 07:30 έως τις 20:00, καθώς και όλο το 24ωρο γιο πληρωμές λογαριασμών μέσω του mγΔΕΗ 24/7. Επιπλέον, κάποιο οπό το νέα καταστήματα, μεταξύ των οποίων και των Χανίων, είναι ανοιχτά γιο το κοινό και Σάββατο από τις 08:30 έως τις 15:00. Με τον καινούργιο σχεδιασμό, οι επισκέπτες απολαμβάνουν πλέον εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:

  • Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
  • Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
  • Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης mγΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Νέες υπηρεσίες και προϊόντα

Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων μπορούν να βρουν όλα το νέα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ, επί παραδείγματι το ΔΕΗ myHome 4ΑΙΙ, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενημερωθούν για νέο εργαλεία, όπως το e-SelfMetering, με το οποίο αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καταχωρίζοντας οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους.

Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter για επιχειρήσεις, με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, χωρίς μηχανισμό διακύμανσης. Παράλληλο, όλοι οι επαγγελματίες απολαμβάνουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά γιο επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους, ενώ ειδικά για το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter παρέχεται δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω VideoCall ή LiveChat, στον χρόνο που εξυπηρετεί κάθε πελάτη.

Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ή το Fixlt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο.

Τέλος, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για το τέσσερα νέα αγροτικά προϊόντα ΓΑΙΑ, καθώς και τις ενεργειακές λύσεις ΔΕΗ σχετικά με αντλίες θερμότητας, ενώ στον ειδικό χώρο τεχνολογίας βρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ