Είδε τον τελικό του Champions League ο Ροντινέι και φωτογραφήθηκε με τη… μισή Ρεάλ (ΦΩΤΟ) 02/06/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ροντινέι βρέθηκε στον τελικό του Champions League ανάμεσα σε Ντόρτμουντ και Ρεάλ στο Γουέμπλεϊ. Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού παρακολούθησε τον τελικό και μετά το τέλος του αγώνα είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους Βραζιλιάνους ποδοσφαιριστές της Ρεάλ Μαδρίτης. Μάλιστα, βρέθηκε στον αγωνιστικό χώρο και φωτογραφήθηκε με αρκετούς αστέρες της «Βασίλισσας». Με τον Βινίσιους υπήρξαν συμπαίκτες στη Φλαμένγκο. Σε ποστάρισμά του στο instagram ο Ροντινέι ανέφερε: «Τι ξεχωριστή στιγμή, να παρακολουθείς έναν τελικό πρωταθλητών… Ευχαριστώ τον Θεό για αυτή την ευκαιρία, ο Ολυμπιακός πρωταθλητής του Conference, η Ρεάλ Μαδρίτης πρωταθλήτρια των πρωταθλητών». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ