Μητσοτάκης για Πετρούνια: «Σήκωσε ξανά τη γαλανόλευκη ψηλά!» (ΦΩΤΟ) 26/04/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Συγχαρητήριο μήνυμα στον «άρχοντα» τον κρίκων, Λευτέρη Πετρούνια έστειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά το έβδομο χρυσό που κατέκτησε ο κορυφαίος Έλληνας γυμναστής. Το μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη: «Ο Λευτέρης Πετρούνιας για ακόμα μία φορά έφερε την Ελλάδα στην κορυφή! Κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Ρίμινι και σήκωσε ξανά τη γαλανόλευκη ψηλά! Σε ευχαριστούμε Λευτέρη. Θερμά συγχαρητήρια!». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ