Τέσσερις του Βόλου τιμωρημένοι με Ολυμπιακό 26/02/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Βόλος κατρακύλησε εντός της ζώνης του υποβιβασμού μετά την ήττα από τον Άρη με 2-0, βρισκόμενος πλέον σε τριπλή ισοβαθμία στον πάτο, μαζί με ΠΑΣ Γιάννινα και Κηφισιά. Κανονικός Γολγοθάς η συνέχεια για την ομάδα του Κόντη, που κλείνει τις υποχρεώσεις της στην κανονική διάρκεια με ΟΦΗ και Ολυμπιακό. Κόντρα στους ερυθρόλευκους μάλιστα θα υπάρχουν πολλές απουσίες την Κυριακή, καθώς δηλώθηκαν να εκτίσουν τιμωρία οι Άλχο, Γκαρσία, Γκλάβτσιτς και Καλογερόπουλος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ