BINTEO – Με κόσμο το «Γ. Καραΐσκάκης» για το ματς του Ολυμπιακού Κ19 07/02/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός υποδέχτηκε το απόγευμα της Τετάρτης (07/02) την Ίντερ για τα play offs του Youth League, με την αναμέτρηση να λαμβάνει χώρα στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» και να γίνεται με παρουσία κόσμου στις εξέδρες. Αυτός μάλιστα ήταν ο πρώτος αγώνας των ερυθρολεύκων στο φαληρικό γήπεδο με ανοιχτές τις πόρτες καθώς τελευταία φόρα που οι φίλοι των Περαιωτών είδαν διά ζώσης παιχνίδι στο φαληρικό γήπεδο ήταν αυτό με τον ΠΑΟΚ στις 5 Νοεμβρίου, πριν παρθεί η απόφαση για να κλείσουν προσωρινά τα γήπεδα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ